Моніторинг якості освітнього процесу в ЗДО - це засіб його вдосконалення

Нормативно-правові засади проведення моніторингу:

Моніторинг якості освіти

2022/2023 навчальний рік.

Зведена таблиця результатів вивчення компетентності дитини за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти
Дата проведення оцінювання: вересень 2022 року
Освітня лінія Група №6 Група №8 Група № 11
ПОКАЗНИКИ (%)
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - 85 15 - 14 82 4 - - 92 8 -
2 Дитина в соціумі - 93 7 - 8 78 14 - - 92 8 -
3 Дитина в світі мистецтва 7 89 4 - 14 82 4 - 12 84 4 -
4 Дитина в природному довкіллі - 85 15 - - 77 23 - - 88 12 -
5 Мовлення дитини - 81 19 - - 82 18 - - 80 20 -
6 Особистість дитини - 89 11 - 14 82 4 - - 80 20 -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 7 93 - - 11 85 4 - 8 92 - -
Середній показник 2 88 10 - 8 81 11 - 3 87 10 -
Зведена таблиця результатів вивчення компетентності дитини за освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти.
Дата проведення оцінювання: травень 2023 року
Освітня лінія Група №6 Група №8 Група № 11
ПОКАЗНИКИ (%)
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - 100 - - 14 86 - - - 100 - -
2 Дитина в соціумі - 100 - - 8 92 - - - 96 - -
3 Дитина в світі мистецтва 11 89 - - 14 86 - - 12 88 - -
4 Дитина в природному довкіллі 4 96 - - 4 96 - - 4 96 - -
5 Мовлення дитини - 100 - - 4 96 - - 8 92 - -
6 Особистість дитини - 100 - - 14 86 - - 4 96 - -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 11 89 - - 19 81 - - 16 84 - -
Середній показник 4 96 - - 10 90 - - 7 93 - -

2021/2022 навчальний рік

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ в групах раннього та дошкільного віку комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №307 Харківської міської ради» за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти

Дата проведення моніторингу: вересень 2021 року

Групи раннього віку (3-й рік життя)

Освітня лінія Гр. №2 Гр. №3 Гр. №12
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - - - 100% - - - 100% - 10% 65% 25%
2 Дитина в соціумі - - - 100% - - - 100% 15% 70% 15% -
3 Дитина в світі мистецтва - - - 100% - - - 100% - 65% 30% 5%
4 Дитина в природному довкіллі - - - 100% - - - 100% - 5% 65% 30%
5 Мовлення дитини - - - 100% - - - 100% - - 30% 70%
6 Особистість дитини - - - 100% - - - 100% - - 70% 30%
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - - - 100% - - - 100% - - 75% 25%
Середній показник 0 0 0 100 0 0 0 100 2 21 51 26

Молодший дошкільний вік (4-й рік життя)
Освітня лінія Група №1 Група №4 Група № 9
ПОКАЗНИКИ (%)
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - - 80 20 - - 18 82 - - 96 4
2 Дитина в соціумі - - 40 60 - - 18 82 - - 100 -
3 Дитина в світі мистецтва - - 55 45 - - 65 35 - - 96 4
4 Дитина в природному довкіллі - - 90 10 - - - 100 - - 58 42
5 Мовлення дитини - - 70 30 - - 29 71 - - 19 81
6 Особистість дитини - - 85 15 - - 47 53 - - 100 -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - - 85 15 - - 18 82 - - 62 38
Середній показник - - 72 28 - - 28 72 - - 76 24

Середній дошкільний вік (5-й рік життя)

Освітня лінія Група №6, 20 дітей Група №8, 23 дитини Група № 11, 23 дитини
ПОКАЗНИКИ (%)
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - 100 - - - 100 - - - 86 14 -
2 Дитина в соціумі - 100 - - - 96 4 - - 95 5 -
3 Дитина в світі мистецтва - 100 - - - 87 13 - - 86 10 4
4 Дитина в природному довкіллі - 100 - - - 91 9 - - 86 14 -
5 Мовлення дитини - 95 5 - - 87 13 - - 73 23 4
6 Особистість дитини - 100 - - - 74 26 - - 91 9 -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - 95 5 - - 78 22 - - 77 19 4
Середній показник - 99 1 - - 88 12 - 85 13 2
Старший дошкільний вік (6-й рік життя)
Освітня лінія Група №5, 23 дитини Група №7, 22 дитини Група № 10, 18 дітей
ПОКАЗНИКИ (%)
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - 100 - - 9 43 48 - - 83 17 -
2 Дитина в соціумі - 100 - - 8 67 25 - - 78 22 -
3 Дитина в світі мистецтва - 100 - - 18 57 25 - - 83 17 -
4 Дитина в природному довкіллі - 100 - - - 57 43 - - 72 28 -
5 Мовлення дитини - 100 - - - 71 25 4 - 78 22 -
6 Особистість дитини - 100 - - 10 86 4 - - 89 11 -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - 100 - - 10 80 10 - - 100 - -
Середній показник - 100 - - 18 66 15,5 0,5 - 83 17 -

Показники результативності освітнього процесу по закладу освіти серед дошкільних груп станом на початок 2021 2022 навчального року

Вікові групи Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Низький рівень
Молодші - - 59% 41%
Середні - 87% 13% -
Старші 3% 82% 15% -

2020/2021 навчальний рік

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ в групах дошкільного віку комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №307 Харківської міської ради» за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти

Дата проведення моніторингу: квітень 2021 року

Молодші вікові групи (4-й рік життя)
Освітня лінія Гр. №8 Гр. №6 Гр. №11
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини 65% 35% - - - - 100% - - 74% 26% -
2 Дитина в соціумі 50% 50% - - - - 87% 13% - 68% 32% -
3 Дитина в світі мистецтва 25% 65% 10% - - - 96% 4% - 26% 63% 11%
4 Дитина в природному довкіллі 5% 85% 10% - - - 61% 39% - 26% 68% 6%
5 Мовлення дитини 45% 50% 5% - - - 78% 22% - 11% 78% 11%
6 Особистість дитини 60% 40% - - - - 61% 39% - 63% 37% -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 80% 20% - - - - 100% - - 31% 58% 11%
Середній показник 46% 50% 4% 0 0 0 83% 17% 0 43% 51% 6%

У порівнянні з показниками початку навчального року діти групи №8 виявили значні покращення результатів. Восени ¼ частина групи мала середні та низькі досягнення, а тепер цей рівень складає усього 6% від загального складу групи. На 20 % збільшилась кількість дітей з високим рівнем досягнень. Незмінно найкращі показники залишились за лініями «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Особистість дитини». Цьому сприяли наявність необхідного розвивального середовища, активне повсякденне спілкування з дітьми, стабільне відвідування дітьми закладу. Знання дітей за лінією «Дитина в природному довкіллі» покращилися завдяки пошуково-дослідницькій діяльності, але вона так і залишається найскладнішою для опанування дітьми. Також не всім дітям даються певні завдання лінії «Дитина в світі мистецтва», хоч вихователька часто використовує нетрадиційні види робіт із зображувальної діяльності. Необхідно проводити додаткову індивідуальну роботу з розвитку дрібної моторики. Слід звернути увагу на подальший мовленнєвий розвиток дітей 4-го року життя, щоб всі діти досягли достатнього рівня.

Група №6 відрізняється від інших низьким процентом відвідування закладу (діти несистематично відвідують групу, деякі не ходять місяцями), тому рівень сформованості знань, умінь та навичок не може бути задовільним. На початку навчального року не було високих та достатніх показників, низькі - практично за всіма лініями розвитку, крім «Гра дитини» та «Дитина в соціумі». 100% дітей мають середній рівень за лінією «Гра дитини» - це найкращий показник серед усіх ліній, 2/3 складу мають такий же показник за лінією «Дитина в соціумі». Навесні середніх показників практично всі діти досягли за лініями «Дитина в світі мистецтва», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», оскільки у групі достатньо демонстраційного матеріалу, вихователь мав змогу приділити увагу кожному вихованцю в індивідуальній роботі. Але Ніколаєнко І.В. необхідно створити умови для того, щоб поліпшити досягнення за лініями «Дитина в природному довкіллі» та «Особистість дитини», оскільки саме вони виявилися для дітей найскладнішими.

У порівнянні з початком навчального року рівень розвитку дітей групи №№11 значно змінився: у середньому ½ частина дітей має середній рівень розвитку (на початку року – 82%), а кількість дітей з достатнім рівнем досягла 43 % (було - 3%). Лінія розвитку «Мовлення дитини» має найнижчі показники, але кількість дітей з низького рівня розвитку зменшилася з 35% до 11%, а середнього рівня вже досягли 78% дітей (було – 65%). Необхідно більшу увагу приділити лінії «Мовленнєвий розвиток», оскільки він складний для дітей 4-го року життя і показники успішності за нею невисокі. Значно покращилися успіхи дітей за лініями розвитку «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», саме за ними діти були досить успішні й на початку року. За лінією розвитку «Гра дитини» значна більшість дітей із середнього рівня перейшла на достатній завдяки створеним ігровим осередкам, активному наповненню групи різноманітним ігровим матеріалом. Активної індивідуальної роботи з дітьми також потребують лінії «Дитина в світі культури», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», оскільки розвиток дрібної моторики важливий саме для них. Вихователю Ткачовій Н.Г. необхідно звернути увагу в подальшій роботі на загальний розвиток дітей з низьким рівнем за всіма лініями.

Середні вікові групи (5-й рік життя)
Освітня лінія Гр. №5 Гр. №7 Гр. №10
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини 10% 90% - - 10% 40% 35% 15% 5% 95% - -
2 Дитина в соціумі - 95% 5% - 10% 45% 35% 10% - 80% 20% -
3 Дитина в світі мистецтва - 100% - - 25% 35% 35% 5% - 90% 10% -
4 Дитина в природному довкіллі - 100% - - - 50% 35% 15% - 85% 15% -
5 Мовлення дитини - 95% 5% - - 45% 35% 20% - 65% 35% -
6 Особистість дитини 5% 95% - - 10% 65% 5% 20% - 90% 10% -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 15% 85% - - 10% 45% 35% 10% - 95% 5% -
Середній показник 5% 93% 2% 0 10% 46% 31% 13% 1% 85% 14% 0

Моніторинг пройшло 20 дітей, 2 – не відвідують групу. Високого рівня розвитку не було виявлено на початок навчального року, навесні за деякими лініямивже є діти з високим рівнем розвитку. На кінець навчального року практично весь склад групи досяг достатнього рівня знань за всіма лініями розвитку. Найкращі результати досягнуто за лініями «Дитина в сенсорно - пізнавальному просторі», «Гра дитини». Цьому сприяли високоякісні та найрізноманітніші розвивальні, демонстраційні матеріали та посібники, а також створені у групі ігрові осередки та їх комплектація. Індивідуальної додаткової роботи потребують декілька дітей групи за лініями «Дитина с соціумі» та «Мовлення дитини». Загалом результати досягнень групи свідчать про якість освітньої роботи вихователя Переверзевої А.А.

У групі №7 у порівнянні з показниками осені практично не відбулося змін у показниках високого та достатнього рівнів, а показник низького рівня навіть виріс з 5% до 13%. Це можна пояснити декількома причинами: склад групи протягом року дуже змінився, майже 1/3 частина складу групи – це діти, які прийшли у садок вперше, без підготовки. Відвідуваність у ¼ дітей групи була епізодичною, що також не сприяло оволодінню дітьми певним обсягом знань. Деякі діти групи не відповідають віковому складу групи, що також не дозволило їм досягти середніх показників. На початку року найнижчі результати були у дітей за лінією «Дитина в соціумі»: 32% - низький рівень, в кінці року – низький рівень у 10% дітей, а у 10% - високий рівень знань. У загальному порівнянні кількість дітей за всіма рівнями практично не змінилася. Найкраще дітьми опанована лінія «Особистість дитини» (75% - високі та достатні результати), найгірше – «Мовлення дитини» та «Дитина в природному довкіллі» ( нема високих показників, ½ частина дітей – достатній рівень, інші - середній та низький). Індивідуальна робота з більшістю дітей має плануватися практично за всіма лініями розвитку, щоб збільшилась кількість дітей з достатнім та високим рівнями.

У групі №10 моніторинг пройшли 20 дітей, серед яких 1/3 частина відвідувала групу несистематично. За цією причиною діти не встиглидосягти кращого рівня розвитку. Високого рівня дітьми не досягнуто, але кількість дітей з достатнім рівнем розвитку значно виріс: від 47% восени до 85% навесні за рахунок значного зменшення дітей середнього рівня. Найкращі показники виявлені за лініями «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку», «Особистість дитини», «Дитина в світі мистецтва». Як і на початку року, значно складніше діти опановували лінію розвитку «Мовлення дитини», хоча позитивні зрушення мають місце (35% дітей мають середній рівень, а було – 94%). Загалом у порівнянні з минулим навчальним роком показники покращилися.

Старші вікові групи (6-й рік життя)
Освітня лінія Гр. №3 Гр. №4 Гр. №9
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини 88% 12% - - 52% 48% - - 17% 83% - -
2 Дитина в соціумі 90% 10% - - 36% 64% - - 21% 79% - -
3 Дитина в світі мистецтва 92% 8% - - 27% 73% - - 67% 33% - -
4 Дитина в природному довкіллі 78% 22% - - 45% 55% - - 25% 75% - -
5 Мовлення дитини 84% 16% - - 23% 77% - - 17% 83% - -
6 Особистість дитини 92% 8% - - 64% 36% - - 25% 75% - -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 96% 4% - - 64% 36% - - 4% 96% - -
Середній показник 89% 11% 0 0 44% 56% 0 0 18% 82% 0 0

Протягом навчального року показники значно покращилися: на початку року 32% складу групи мали достатні результати , а тепер - лише 11%. Значна більшість дітей досягла високого рівня розвитку. Найкращі зміни результатів досягнуто за лініями розвитку« Дитина в світі мистецтва» та «Дитина в природному довкіллі», хоч за абсолютними показниками лінія «Дитина в природному довкіллі» залишається найскладнішою для опанування дітьми. У дітей покращилось мовлення, але залишаються недоліки у фонематичному розвитку, оволодінні українською мовою. Лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку» також виявила високі досягнення практично у всіх дітей, необхідно лише звернути увагу на розвиток моторики при виконанні письмових завдань. Загалом результативність роботи вихователя групи Шлик О.С. можна вважати високою.

Склад групи протягом року не змінився, 23 дитини взяли участь у моніторингу.Показники покращились: нема дітей із середнім рівнем розвитку, показники високого та достатнього рівня зросли та майже однакові у процентному відношенні. Найкращі досягнення серед всіх виявлені за лініями розвитку «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Особистість дитини». Перша з ліній на початку року була найпродуктивнішою. За лініями «Мовлення дитини» та «Дитина в світі мистецтва» показники значно нижчі, хоч і покращилися: дітей з низьким рівнем мовленнєвого розвитку нема, але у багатьох є фонематичні недоліки , проблеми у монологічному мовленні, володінні державною мовою. Незначна кількість дітей з високим рівнем за лінією «Дитина в світі мистецтва» говорить про те, що у дітей не достатньо розвинена дрібна моторика та не сформовані необхідні навички та морально-вольові якості для якісного виконання робіт із зображувальної діяльності, музичної діяльності. Саме цим лініям слід приділити більше уваги до кінця року.

У групі №9 протягом навчального року змінився склад групи. Моніторинг пройшли 24 дитини, серед яких 5 прийшли у ЗДО цього року. Як і на початку навчального року у групі немадітей з низьким та середнім рівнем розвитку, але показники змінилися: на початку року високі показники демонстрували 56% дітей, а навесні – лише 18%. Це можна пояснити невисоким процентом відвідування дітьми закладу (50-60% норми), карантинами через інфекційні хвороби. Найвищі показники досягнуто за лінією «Дитина в світі культури» , оскільки ця тема розробляється вихователем ще й у гуртковій роботі (було 39% високого рівня, стало – 67%). Лінія розвитку «Мовлення дитини» потребує більш активної роботи, оскільки показник високого рівня зменшився з 48% до 17%. Це можна пояснити невирішеними логопедичними проблемами у багатьох дітей. Також слід приділити увагу лініям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Гра дитини», оскільки показники за ними зменшилися.

Показники результативності освітнього процесу по закладу освіти серед дошкільних груп

Вікові групи Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Низький рівень
Молодші 15% 31% 46% 8%
Середні 5% 75% 16% 4%
Старші 51% 49% - -

Підводячи загальний підсумок результативності за всіма віковими групами, необхідно зазначити, що найнижчі показники діти постійно виявляють за лініями розвитку «Мовлення дитини», «Дитина в світі мистецтва», «Дитина в природному довкіллі». Тому саме на них педагогам слід звернути більшу увагу в індивідуальній роботі, надати консультації батькам.

Порівняльні таблиці результативності освітнього процесу у групах раннього віку комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №307 Харківської міської ради» за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти

Дата проведення моніторингу: вересень 2020 року, квітень 2021 року

Група №1
Освітня лінія Вересень 2020 Квітень 2021
В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - - 29% 71% - - 76% 24%
2 Дитина в соціумі - - 18% 82% - - 47% 53%
3 Дитина в світі мистецтва - - 29% 71% - - 41% 59%
4 Дитина в природному довкіллі - - 47% 53% - - 76% 24%
5 Мовлення дитини - - - 100% - - 47% 53%
6 Особистість дитини - - 32% 68% - - 76% 24%
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - - 32% 68% - - 71% 29%
Середній показник 0 0 27% 73% 0 0 62% 38%

Обліковий склад групи практично не змінювався протягом року, складав 20 дітей. Відвідуваність закладу дітьми була достатньо високою та стабільною. Результати свідчать про те, що діти групи покращили свої досягнення за всіма лініями розвитку, особливо це стосується мовленнєвого розвитку: практично ½ частина групи досягла середнього рівня розвитку у порівнянні з вереснем. На початку року найкращі показники діти виявляли за лінією «Дитина в природному довкіллі». Навесні ¾ складу групи досягли середнього рівня розвитку за лініями «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку». Найважче дітям давалися лінії «Мовлення дитини» (у групі є діти, які майже не розмовляють), «Дитина в світі мистецтва» (батьки несвоєчасно забезпечували дітей необхідним для роботи канцелярським приладдям, у дітей недостатньо розвинена дрібна моторика), «Дитина в соціумі».

Загалом результати моніторингу свідчать про те, що значно зменшилась кількість дітей низького рівня розвитку. Вихователю групи особливу увагу в подальшій роботі треба звернути на розвиток мовлення дітей, розвиток дрібної моторики, щоб покращити досягнення вихованців за лініями «Мовлення дитини», «Дитина в світі мистецтва», продовжити формувати уявлення про оточуючий світ.

Група №2
Освітня лінія Вересень 2020 Квітень 2021
В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - - 40% 60% - 85% 15% -
2 Дитина в соціумі - - 15% 85% - 10% 85% 5%
3 Дитина в світі мистецтва - - - 100% - 20% 75% 5%
4 Дитина в природному довкіллі - - - 100% - 25% 60% 15%
5 Мовлення дитини - - - 100% - - 50% 50%
6 Особистість дитини - - 15% 85% - 75% 25% -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - - - 100% - 15% 85% -
Середній показник 0 0 10% 90% 0 33% 56% 11%

Обліковий склад групи практично не змінився. Навесні прийшло 3 дітей у віці до 2-х років, у них проходить період адаптації, тому не можливо оцінити їх досягнення. У моніторингу брали участь 20 дітей, відвідуваність закладу якими була стабільною. Результати свідчать про те, що за всіма лініями розвитку згідно БКДО виявилися позитивні зміни. Діти групи покращили свої досягнення за всіма лініями розвитку. Нема низького рівня розвитку за лініями «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Особистість дитини». Таким результатам сприяло забезпечення групи різноманітними ігровими, навчально-дидактичними , демонстраційним матеріалами та обладнанням. Мовленнєвий розвиток дітей покращився: ½ частина групи досягла середнього рівня розвитку у порівнянні з вереснем, але загалом саме ця лінія є найважчою, оскільки частині дітей ще не виповнилося 3-х років. Якщо восени 90% дітей мали низький рівень розвитку, то навесні на такому рівні залишилось лише 11%. На них вихователю необхідно звернути увагу в індивідуальній роботі.

Загалом результати моніторингу свідчать про те, що робота педагога було плідною, але особливу увагу в подальшій роботі треба приділити розвитку мовлення дітей, сенсорно-пізнавальному розвитку, формувати у дітей уявлення про оточуючий світ, щоб покращити досягнення вихованців за лініями «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в соціумі».

Група №12
Освітня лінія Вересень 2020 Квітень 2021
В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - - 100% - 11% 67% 22% -
2 Дитина в соціумі - 65% 35% - - 89% 11% -
3 Дитина в світі мистецтва - 17% 75% 8% - 88% 6% 6%
4 Дитина в природному довкіллі - - 75% 25% - 34% 49% 17%
5 Мовлення дитини - - 50% 50% - 39% 22% 39%
6 Особистість дитини - - 92% 8% - 72% 22% 6%
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - 65% 35% - 22% 67% 11% -
Середній показник 0 21% 66% 13% 5% 65% 20% 10%

Обліковий склад групи з початку року значно змінився з 12 до 18 дітей. У ІІ частині навчального року у групу прийшли діти віком до 2-х років, вони проходили період адаптації, тому їх досягнення незначні. Окрім того відвідуваність дітьми групи була невисокою, деякими дітьми – епізодичною, що також не сприяло результативності освітнього процесу. 4 дітей у групі не розмовляють, тому оцінити можна лише їх ігрову, продуктивну діяльність. У моніторингу загалом брали участь 18 дітей. Результати свідчать про те, що за всіма лініями розвитку згідно БКДО виявилися позитивні зміни. Діти групи покращили свої досягнення за всіма лініями розвитку, особливо «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» - тут вже є високі показники. Значна кількість дітей досягла достатнього рівня за лініями розвитку «Дитина в світі мистецтва», «Особистість дитини». Цьому сприяла увага вихователя естетичному оформленню групи, створенню цікавого розвивального демонстраційного обладнання та посібників. Мовленнєвий розвиток дітей також покращився, але серед всіх ліній розвитку він є найменш успішним, що для дітей раннього віку є прогнозованим. Вихователю необхідно звернути увагу на розвиток мовлення в індивідуальній роботі.

Загалом результати моніторингу свідчать про те, що робота педагога була ефективною, але в подальшій роботі треба приділити увагу формуванню у дітей уявлення про оточуючий світ, щоб покращити досягнення вихованців за лініями «Дитина в природному довкіллі».

Загальна таблиця результативності освітнього процесу у групах раннього віку комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №307 Харківської міської ради» за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти

Дата проведення моніторингу: квітень 2021 року

Групи раннього віку (3-й рік життя)
Освітня лінія Гр. №1 Гр. №2 Гр. №12
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - - 76% 24% - 85% 15% - 11% 67% 22% -
2 Дитина в соціумі - - 47% 53% - 10% 85% 5% - 89% 11% -
3 Дитина в світі мистецтва - - 41% 59% - 20% 75% 5% - 88% 6% 6%
4 Дитина в природному довкіллі - - 76% 24% - 25% 60% 15% - 34% 49% 17%
5 Мовлення дитини - - 47% 53% - - 50% 50% - 39% 22% 39%
6 Особистість дитини - - 76% 24% - 75% 25% - - 72% 22% 6%
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - - 71% 29% - 15% 85% - 22% 67% 11% -
Середній показник 0 0 62% 38% 0 33% 56% 11% 5% 65% 20% 10%

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ в групах дошкільного віку комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №307 Харківської міської ради»за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти

Дата проведення моніторингу: вересень 2020 року

Молодші вікові групи (4-й рік життя)

Освітня лінія Гр. №8 Гр. №6 Гр. №11
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини 35% 55% 10% - - - 100% - - - 80% 20%
2 Дитина в соціумі 20% 65% 15% - - - 57% 43% - 10% 80% 10%
3 Дитина в світі культури 10% 50% 35% 5% - - - 100% - - 90% 10%
4 Дитина в природному довкіллі - 30% 60% 10% - - - 100% - - 90% 10%
5 Мовлення дитини 35% 45% 15% 5% - - - 100% - - 65% 35%
6 Особистість дитини 35% 55% 10% - - - - 100% - 10% 80% 10%
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 50% 45% 5% - - - - 100% - - 90% 10%
Середній показник 27 50 21 2 0 0 22 78 0 3 82 15

В групі №8 вихователь Саприкіна С.Ф. працює другий рік, тому може прослідкувати зміни у розвитку дітей групи. Найкращі показники виявлено за лініями «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», найскладніше дітям виявилася до опанування лінія розвитку «Дитина Низькі результати мають 1-2 дитини групи, що можна долати в індивідуальній роботі. Високий рівень виявлено лише в 1 дитини, а загалом 2/3 складу групи досягли на початок навчального року достатнього рівня сформованості знань, умінь та навичок. Найбільш вагомі досягнення у дітей групи за лініями «Особистість дитини» та «Дитина у сенсорно-пізнавальному розвитку». Лінія «Мовлення дитини» потребує більш плідної уваги.

В групі №6 показники на початок навчального року низькі практично за всіма лініями розвитку, крім «Гра дитини» та «Дитина в соціумі» . 100% дітей мають середній рівень за лінією «Гра дитини» - це найкращий показник серед усіх ліній, 2/3 складу мають такий же показник за лінією «Дитина в соціумі».

В групі №11 також практично всі діти виявили середні та низькі показники, а найкращі результати вихованці групи виявили за лініями «Особистість дитини» та «Дитина в соціумі». Більш складною для опанування виявилась лінія «Мовлення дитини», тому саме на неї необхідно звернути увагу в подальшій роботі вихователю групи Ткачовій Н.Г.

Середні вікові групи (5-й рік життя)

Освітня лінія Гр. №5 Гр. №7 Гр. №10
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - 100% - - 27,5% 45% 27,5% - - 44% 56% -
2 Дитина в соціумі - 95% 5% - - 32% 36% 32% - 69% 31% -
3 Дитина в світі культури - 100% - - 4,5% 59,5% 36% - - 69% 31% -
4 Дитина в природному довкіллі - 100% - - 14% 36% 50% - - 31% 69% -
5 Мовлення дитини - 95% 5% - 4,5% 54,5% 41% - - - 94% 6%
6 Особистість дитини - 100% - - 27,5% 45% 27,5% - - 56% 44% -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - 100% - - 9% 63,5% 27,5% - - 62,5% 37,5% -
Середній показник 0 98 2 0 12 48 35 5 0 47 52 1

З таблиці видно, що у групі №5 високого рівню на початок навчального року не виявлено. Але майже весь склад групи досяг достатнього рівню знань за всіма лініями розвитку. Індивідуальної додаткової роботи потребують 1-2 дитини групи за лініями «Дитина с соціумі» та «Мовлення дитини». Загалом результати досягнень групи свідчать про якість освітньої роботи вихователя Переверзевої А.А.

В групі №7 у порівнянні з минулим навчальним роком 12% дітей досягли високих показників розвитку (навесні таких результатів не було зовсім). ½ частина складу мають достатній рівень оволодіння за всіма лініями розвитку, що також є покращенням результатів. Найкращі досягнення виявлено за лінією «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку». Потребує більшої уваги робота над лінією «Дитина в соціумі», за якою 1/3 складу групи мають низький рівень. Загалом 2/3 складу групи мають високий та достатній рівні розвитку, що є позитивним результатом.

В групі №10 практично весь склад групи досяг достатнього та середнього рівня. Найкращі показники виявлені за лініями «Особистість дитини» та «Дитина в світі культури» ( 2/3 складу групи досягли достатнього рівня). Більш складними для опанування виявились лінії розвитку «Мовлення дитини» (середній рівень практично у всієї групи) , «Гра дитини», «Дитина в природному довкіллі» . У порівнянні з минулим навчальним роком показники покращилися.

Старші вікові групи (6-й рік життя)

Освітня лінія Гр. №3 Гр. №4 Гр. №9
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини 54% 46% - - 22% 78% - - 61% 39% - -
2 Дитина в соціумі 100% - - - 13% 74% 13% - 65% 35% - -
3 Дитина в світі культури 50% 50% - - 13% 82% 5% - 39% 61% - -
4 Дитина в природному довкіллі 50% 50% - - - 91% 9% - 56,5% 43,5% - -
5 Мовлення дитини 63% 37% - - 8% 70% 22% - 48% 52% - -
6 Особистість дитини 100% - - - 13% 87% - - 65% 35% - -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 58% 42% - - 22% 74% 4% - 56,5% 43,5% - -
Середній показник 68 32 0 0 13 79 8 0 56 44 0 0

В групі №3 найкращі результати досягнуто за лініями розвитку« Дитина в соціумі» та «Особистість дитини», за іншими лініями розвитку діти показали високі показники. На початок навчального року за результатами вихователю слід більше уваги приділити лініям «Дитина в світі культури» та «Дитина в природному довкіллі», щоб якнайбільше дітей досягла високого рівню. Загалом 2/3 складу дітей виявили високі показники за всіма лініями розвитку, що свідчить про результативність роботи вихователя групи Шлик О.С.

В групі №4 найкращі досягнення серед всіх виявлені за лініями розвитку «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Гра дитини». За лініями «Мовлення дитини» та «Дитина в природному довкіллі»показники значно нижчі, тому саме цим лініям слід приділити більше уваги цього навчального року. У групі лише 3-5 дітей досягли високих результатів за всіма лініями розвитку.

В групі №9 немадітей з низьким та середнім рівнем розвитку. Показники за усіма лініями розвитку достатньо рівні, але лінії «Дитина в світі культури» та «Мовлення дитини» потребують більш активної роботи, оскільки саме за ними більша частина складу групи досягла достатнього, а не високого рівня. Як і у групі №3 найкращі результати досягнуто дітьми за лініями розвитку « Дитина в соціумі» та «Особистість дитини».

Підводячи загальний підсумок за всіма віковими групами, необхідно зазначити, що в усіх групах найнижчі показники досягнуто за лініями розвитку «Мовлення дитини», «Дитина в світі культури», «Дитина в природному довкіллі». Тому саме них слід звернути більшу увагу педагогам.

2019/2020 навчальний рік

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

в групах дошкільного віку комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №307 Харківської міської ради»за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти

Дата проведення моніторингу: вересень 2019 року

Молодші вікові групи (4-й рік життя)

Освітня лінія Гр. №5 Гр. №7 Гр. №10
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини - 100% - - - - 65% 35% - - 39% 61%
2 Дитина в соціумі 4% 92% 4% - - - 50% 50% - - 11% 89%
3 Дитина в світі культури - 90% 10% - - - 50% 50% - - 39% 61%
4 Дитина в природному довкіллі - 90% 10% - - - 37% 63% - - 6% 94%
5 Мовлення дитини - 90% 10% - - - 44% 56% - - 22% 78%
6 Особистість дитини - 90% 10% - - 7% 42% 51% - - 61% 39%
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі - 90% 10% - - 7% 42% 51% - - 34% 66%
Середній показник 0,6 91,6 7,8 - - 1,8 47,1 51,1 - - 30,3 69,7

З таблиці видно, що у групі №5 високий рівень виявлено лише за лінією «Дитина в соціумі» (1 дитина), достатній рівень має рівномірні значення за всіма лініями Базового компоненту дошкільної освіти і має дуже велике значення. Весь склад групи виявив достатній рівень за лінією «Гра дитини». Низького рівня не виявлено за жодною лінією розвитку.

В групі №7 не виявлено високого рівня, достатнього рівня досягнуто за освітніми лініями «Особистість дитини» та «Дитина в сенсорно-пізнавальному розвитку» лише деякими дітьми. Загалом найкращі показники виявлено за лінією «Гра дитини». Найбільшої уваги потребує робота за лінією «Дитина в природному довкіллі», за якою низький показник має досить велике значення (2/3 від складу дітей групи).

В групі №10 високого та достатнього рівня дітьми не досягнуто. Найкращі показники виявлені за лінією «Особистість дитини», більш складними для опанування виявились лінії розвитку «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі» та «Мовлення дитини». Загалом лише 1/3 частина групи мають середній показник за усіма лініями розвитку.

Середні вікові групи (5-й рік життя)

Освітня лінія Гр. №3 Гр. №4 Гр. №9
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини 20% 48% 32% - 20% 76% 4% - 25% 75% - -
2 Дитина в соціумі 24% 76% - - 20% 68% 12% - 30% 70% - -
3 Дитина в світі культури 20% 80% - - 12% 84% 4% - 25% 75% - -
4 Дитина в природному довкіллі 24% 76% - - 20% 68% 12% - 20% 80% - -
5 Мовлення дитини 12% 88% - - 12% 84% 4% - 22% 78% - -
6 Особистість дитини 45% 55% - - 20% 68% 12% - 25% 75% - -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 24% 76% - - 20% 76% 4% - 24% 76% - -
Середній показник 24,1 69,3 4,6 - 17,7 74,9 7,4 - 24,4 75,6 - -

З таблиці видно, що у групі №3 абсолютно відсутній низький рівень, а середній рівень виявлено лише за лінією розвитку «Гра дитини». За іншими лініями розвитку діти досягли високих та достатніх результатів. Найбільш вагомі досягнення у дітей групи за лінією «Особистість дитини». Слід приділити увагу лінії розвитку «Мовлення дитини», оскільки вона при загальному результаті виявила найменший рівень високого рівня.

У групі №4 досить рівні досягнення дітей за всіма лініями розвитку. Низькі показники відсутні. Найкращі досягнення (високий та достатній рівень) виявлені 2/3 складу групи за лініями розвитку «Гра дитини», «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Дитина в світі культури».

У групі №9 немадітей з низьким та середнім рівнем розвитку. Показники за усіма лініями розвитку практично однаковий – 1/4 частина дітей мають високий рівень розвитку, а 3/ 4 частина – достатній. При цьому лінія «Дитина у природному довкіллі» потребує більше уваги, щоб знання дітей досягли згодом високого рівня.

Старші вікові групи (6-й рік життя)

Освітня лінія Гр. №1 Гр. №6 Гр..№11
В Д С Н В Д С Н В Д С Н
1 Гра дитини 4% 52% 44% - - 100 - - 96% 4% - -
2 Дитина в соціумі 4% 52% 44% - - 100 - - 96% 4% - -
3 Дитина в світі культури 4% 56% 40% - 4% 96% - - 80% 20% - -
4 Дитина в природному довкіллі 4% 56% 40% - - 100 - - 56% 40% 4% -
5 Мовлення дитини 4% 48% 48% - - 100 - - 50% 50% - -
6 Особистість дитини 4% 76% 20% - - 100 - - 100% - - -
7 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі 4% 60% 36% - 44% 56% - - 92% 8% - -
Середній показник 7 57,1 35,9 - 6,9 93,1 - - 81,4 18 0,6 -

В групі №1 високий рівень виявлено лише в 1 дитини, а загалом 2/3 складу групи досягли на початок навчального року достатнього рівня сформованості знань, умінь та навичок. Найбільш вагомі досягнення у дітей групи за лініями «Особистість дитини» та «Дитина у сенсорно-пізнавальному розвитку». Лінія «Мовлення дитини» потребує більш плідної уваги.

В групі №6 відсутні діти із середніми та низькими показниками, а найкращі показники виявлені за лінією «Дитина у сенсорно-пізнавальному розвитку» - практично половина складу дітей виявили високий рівень. За іншими лініями розвитку всі діти досягли достатнього рівня. Протягом року необхідно спрямувати роботу групи на те, щоб більшість дітей за рік досягли високого рівня за всіма освітніми лініями розвитку.

В групі №11 також практично нема дітей із середніми та низькими показниками, а найкращі результати вихованці групи виявили за лінією «Особистість дитини». Більш складними для опанування виявились лінії «Мовлення дитини» та «Дитина в природному довкіллі», в яких високий та достатній рівень майже однакові, тому саме на них необхідно звернути увагу в подальшій роботі.

Підводячи загальний підсумок за всіма віковими групами, необхідно зазначити, що всім вихователям потрібно систематично проводити найрізноманітніші види роботи саме за лініями розвитку «Мовлення дитини» та «Гра дитини», оскільки саме вони у більшості дітей викликають складнощі. Несформоване мовлення заважає вільному продуктивному спілкуванню, що не дає змоги вести діалоги, обговорювати правила та домовлятися під час гри.

Кiлькiсть переглядiв: 673

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.