/Files/images/2019_2020/vchimosya_jiti_razom/a31bb7969430c30d51591848b8a1c40a.jpg

За ініціативи Європейського Союзу (ЄС), Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні впроваджується проект «Вчимося жити разом». Він реалізовуватиметься у двох напрямах — формування у вихованців життєвих навичок, що сприятимуть позитивній адаптації та надання дітям психологічної допомоги і підтримки в навчальних закладах. Запропонована парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6–7 років «Вчимося жити разом» відображає накопичений досвід українського дошкілля щодо розв’язання проблем соціально-морального, комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Водночас ця програма робить новий акцент на посиленні змісту, форм, методів і прийомів психолого-педагогічної роботи з дітьми та батьками вихованців в умовах гнучкого реагування на сучасні соціокультурні виклики та запити суспільства. Вона орієнтована на утвердження в житті дитини загальнолюдських і національних цінностей. У період трансформації суспільства та кризових явищ у різних сферах суспільного буття впровадження ідей цієї програми набуває виняткового значення. Особливість програми полягає в тому, що педагогам, соціальним працівникам і батькам надаються можливості відпрацювати навички ефективної взаємодії та спілкування з дітьми дошкільного віку. Програма поєднує в собі поширення інформації з актуальних для батьків питань поетапного відпрацювання навичок спілкування з дитиною без агресії, злості, без конфлікту, за принципом «вчуся не карати, а домовлятися», що є запорукою виховання гармонійно розвиненої, зрілої та відповідальної особистості. Практичність матеріалів комплекту «Вчимося жити разом» спрямована на актуалізацію потенціалу регіональних особливостей суспільного освітнього середовища та найкращих традицій родинного виховання, що базується на батьківському досвіді та сучасній інноваційній практиці дошкільної освіти. Обсяг освітніх завдань парціальної програми диференціюється з урахуванням різної періодичності та тривалості охоплення дітей організованими освітніми впливами за тієї чи тієї форми здобуття дошкільної освіти та спирається на визначення змісту освітніх ліній Базового компоненту: «Особистість дитини» та «Дитина в соціумі». Програма адресована широкому колу користувачів: педагогам дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, соціальним педагогам, батькам, викладачам і студентам вищих навчальних закладів.

Кiлькiсть переглядiв: 235

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.